שרי חתם ויישאר ירוק עד 2023
EN threads facebook youtube instagram tiktok
שרי חתם ויישאר ירוק עד 2023
חמישי , 07/01/2021

שרי חתם ויישאר ירוק עד 2023

הקשר ההולנדי הגיע עם משפחתו לסמי עופר וחתם על חוזה לשנתיים נוספות ויישאר במכבי חיפה לפחות עד 2023. לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "מכבי חיפה היא בית חם עבורי, אני מאוד שמח". צילום: ראובן כהן האתר הרשמי

משפחת שרי בסמי עופר. "מחכה כבר לכבוש שוב מול הקהל שלנו"
 
צ'ירון שרי חתם היום (חמישי) אחה"צ על הארכת חוזהו במכבי חיפה בשנתיים נוספות ויהיה ירוק עד 2023. שרי הגיע מלווה במשפחתו וסוכניו אריאל בוזורגי וזיו שטרנברג, לסמי עופר והיה מרוגש מאוד. על מסך הענק של האצטדיון הוקרן תחילה ברכה מצולמת של הנשיא, יעקב שחר, וסרטון עם רגעי שיא שלו בירוק.
הנשיא פתח ואמר: "אני מאוד מאוד מרוצה על כך שאתה במועדון שלנו ועוד יותר שמח על זה שאתה נשאר איתנו. אני מאוד מקווה שאתה ומשפחתך נהנים מישראל. אנחנו כולם אוהבים אותך ושיהיה לכולנו בהצלחה".   
לאחר החתימה אמר הקשר לאתר הרשמי: "אני שמח להמשיך במקום שהפך לבית שלי. מתגעגע לקהל אבל יודע שיש לנו עוד כמה שנים ביחד".
מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אמר: "מלבד היותו של שרי שחקן נהדר, צ'ירון התחבר מאד למועדון והפך לאחד המנהיגים שלנו. אנו רואים את שרי כחלק מרכזי בעתיד המועדון בשנים הקרובות".
המאמן, ברק בכר: "מהלך חשוב למועדון ולשחקן. שרי הוכיח ומוכיח את עצמו במגרש ומחוצה לו. שמח שהוא נהנה פה ומאחל לו להמשיך ולהצליח".
 כזכור, שרי הגיע למכבי חיפה בתחילת העונה שעברה וסיים את העונה עם עשרה שערים ו-11 בישולים בליגה. העונה יש לו כבר ארבעה שערים וארבעה בישולים.
שרי משמש גם כקפטן שני.