ברוך השב הביתה, ליאור!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ברוך השב הביתה, ליאור!
חמישי , 15/06/2023

ברוך השב הביתה, ליאור!

והוא ירוקקק! ליאור רפאלוב חוזר למכבי חיפה לאחר 12 עונות בבלגיה. הקשר, שגדל במועדון והיה יקיר האוהדים, חתם בקבוצה לשנתיים ואמר: "כמה התגעגעתי לבית שלי". צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

בלב שלי יש חור, שעכשיו כבר אפשר לסגור!

ליאור רפאלוב חוזר הביתה, אל המקום בו הכל החל.

הקשר סיים 12 עונות בבלגיה וחתם במועדון בו גדל לשנה עם אופציה לשנה נוספת.

רפאלוב החל את דרכו במכבי בגיל 11. הוא זכה עם מכבי בארבע אליפויות, העפיל עם הקבוצה לשלב הבתים של ליגת האלופות ולשמינית גמר גביע אופ"א. בסך הכל רשם במדים הירוקים 251 הופעות בכל המסגרות בהן כבש 47 שערים (32 מהם בליגה).

לאחר עונת האליפות של 2010/11, בה הוכתר ליאור כשחקן העונה בישראל, הוא עבר לבלגיה לקלאב ברוז. הוא זכה עימם בשתי אליפויות, גביע ופעמיים בסופר קאפ הבלגי. ב-234 הופעות בקלאב ברוז', ליאור כבש 53 שערים ובישל עוד 62.

הוא עבר לאטוורפן ב-2018 וזכה עם הקבוצה בגביע הבלגי, כשהוא כובש את שער הניצחון בגמר. בסיומה של עונת 19/20 ליאור הוכתר כשחקן השנה בבלגיה. בשלוש עונות באנטוורפן ליאור שיחק 112 משחקים, כבש 38 שערים ובישל 21.

בשתי העונות האחרונות ליאור שיחק באנדרלכט, כשבעונה האחרונה הוא רשם 45! הופעות, כשהוא מעפיל עם הבלגים לשמינית גמר הקונפרנס ליג, לאחר ניצחון על ויאריאל.

ליאור אמר לאחר החתימה: "מאושר לחזור הביתה. המשחק האחרון שלי היה משחק אליפות בקרית אליעזר, שמעתי על סמי עופר עם כל הטירוף של האוהדים, שגם הטריפו אותי ברשתות החברתיות ורק קראו לי לחזור. מרגש מאוד".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "נרגשים להודיע בגאווה על חזרתו הביתה של ליאור רפאלוב. ליאור, שעשה שנים נפלאות באירופה, חוזר כדי להוסיף לקבוצה מכישרונו הייחודי, ניסיונו ואישיותו יוצאת הדופן. אנו רוצים לאחל לליאור רגעים גדולים שיזכירו נשכחות, הישגים, תארים ושלל הצלחות אישיות וקבוצתיות. ברוך שובך הביתה ליאור רפאלוב ובהצלחה!".