חנוכה בבית החולים רמב"ם
EN threads facebook youtube instagram tiktok
חנוכה בבית החולים רמב"ם
שני , 11/12/2023

חנוכה בבית החולים רמב"ם

שחקני הקבוצה והמאמן הגיעו היום (שני) לביקור במחלקה האונקולוגית בבית חולים לילדים ע"ש רות רפפורט שברמב"ם, כדי לחגוג עם הילדים את חג החנוכה, לחלק להם מתנות ולהדליק עימם נרות. צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

רק שתהיו לנו בריאים!
חג החנוכה הוא חג של ניסים ואור, וזה מה שאנחנו מאחלים לילדים המתוקים במחלקה האונקולוגי. היום (שני), הגיעו שחקני הקבוצה דניאל סונדגרן, גוני נאור, ענאן חאליילי ורועי פוקסי, יחד עם מאמן הקבוצה, מסאיי דגו, כדי לשמח אותם ולנסות להקל ולו במעט את ההתמודדות היומיומית שלהם.
 
המכבים הירוקים המשיכו לשמור על מסורת של 26 שנה יחד עם אגודת "עזרה למרפא" בראשות הרב פירר, והגיעו למחלקה האונקולוגית בבית החולים לילדים ע"ש רות רפפורט ברמב״ם.
השחקנים הדליקו נרות חנוכה, הצטלמו עם הילדים, חילקו עם המתנדבים מתנות מטעם המועדון ומטעם "עזרה למרפא", הצטלמו וחיבקו.
 
חיים גיטלר, עוזרו של הרב פירר, אמר לאתר הרשמי: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מכבי חיפה, שמגיעה לכאן מידי שנה, ויחד אנו מלווים את ילדי המחלקה לאורך כל השנה, דואגים להם, משמחים אותם ומעלים חיוך על פניהם. במיוחד בתקופה מאתגרת כמו שאנו עוברים בימים אלו, ההירתמות היא חובת השעה וחנוכה מסמל את הניסים והאור לכולם ובפרט לחולים".
 
שחקן הקבוצה, עלי מוחמד, סיפר על תחושותיו: "זה מאוד חשוב לראות את החיוכים על פניהם של הילדים, אנחנו רואים אותם מחייכים וזה מעניק לנו שמחה".
גוני נאור הוסיף: "מרגש מאוד. זו זכות גדולה להיות פה, רגע אחד של אושר על פניהם של הילדים נותן המון כוח. כיף מאוד לתת וליהנות מהרגעים האלו, בכל התקופה המורכבת שעוברת על המדינה אנחנו מנסים לתת אושר ושמחה לילדים ולכולם".