ספונסר חדש למועדון: חברת הייזום והביצוע - עמרם אברהם
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ספונסר חדש למועדון: חברת הייזום והביצוע - עמרם אברהם
שני , 19/02/2024

ספונסר חדש למועדון: חברת הייזום והביצוע - עמרם אברהם

מועדון כדורגל מכבי חיפה וחברת הבנייה מהגדולות בישראל - עמרם אברהם אמנות הבנייה - ישתפו פעולה ושם החברה יתנוסס על גב חולצת המשחק. צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

ספונסר חדש על גב חולצת המשחק!

חברת עמרם אברהם מחברות הייזום והביצוע המובילות בישראל, חתמה על הסכם אימוץ עם המועדון ושם החברה יתנוסס על גב חולצות המשחק.

החברה מתמחה בשלושה תחומים עיקריים: פרויקטים למגורים, התחדשות עירונית ומתחמי מסחר/נכסים מניבים. בשנים האחרונות תכננה ובנתה החברה אלפי יחידות דיור בעשרות ישובים, היא שותפה בפרויקטים של התחדשות עירונית בחדרה, זיכרון יעקב, תל אביב-יפו, חיפה וטירת כרמל ובבעלותה מתחמי קניות, מסחר, משרדים, בתי אבות סיעודיים ומתחמי לוגיסטיקה.

חברת עמרם אברהם, שהוקמה בתחילת שנות ה-80, צמחה והתפתחה לתכנונם ובנייתם של פרויקטים גדולים למגורים, עם קו ייחודי, עיצוב מוקפד, יחס אישי ותכנון חסר פשרות המוביל לביצוע איכותי.

לאחר החתימה אמר הבעלים, אלון עמרם: "אנו גאים ונרגשים לתת את הגב למועדון הכדורגל הגדול בישראל ולהיות חלק ממותג הדוגל בערכיות, ששואף להצלחה ומקדם הישגיות ומצוינות חסרת פשרות, התואמים את הערכים ואת ה-DNA של קבוצת עמרם אברהם. יאללה מכבי".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "אנו שמחים להודיע על הצטרפותה של חברת הבנייה עמרם אברהם כנותנת חסות משמעותית למועדון. חברת עמרם אברהם הינה יזמות נדל"ן, הנחשבת לאחת מהחברות הגדולות, העוצמתיות והמצליחות בישראל בענף הנדל"ן. אני משוכנע שהערכים התואמים והשאיפה למצוינות, לצד יושרה והגינות, יובילו לשיתוף פעולה פורה לצד נותני החסות הראשיים וולבו, הרץ, אדידס ושיתוף הפעולה עם וראייטי על המגרש ובקהילה".

מנהלת השיווק של המועדון, ליטל נישליס: "אנו שמחים על הצטרפותה של חברת עמרם אברהם כנותנת החסות של מכבי חיפה. שיתוף הפעולה יספק תשתית שיווקית ופרסומית לחברה, שתהנה מחשיפה נרחבת בכל הכלים הפרסומיים של המועדון ובראשם מדי הקבוצה. אני בטוחה כי שותפות זו תתרום לחיזוק המותג עמרם אברהם ומייחלת להצלחה משותפת".