יום המעשים הטובים נצבע בירוק
EN threads facebook youtube instagram tiktok
יום המעשים הטובים נצבע בירוק
שני , 18/03/2024

יום המעשים הטובים נצבע בירוק

עובדי המועדון הגיעו הבוקר (שני) ביום המעשים הטובים, למרכז היום השיקומי בית מרים. העובדים שוחחו, חיבקו ובעיקר דאגו לשמח את המטופלים בפעילות התנדבותית לכבודם. מנהלת בית מרים איל"ן חיפה, דפנה הולנברג: "תודה למכבי חיפה על הפעילות המבורכת, זכינו". צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

מועדון כדורגל מכבי חיפה שמח לקום היום (שני)  ליום המעשים הטובים בשיתוף עם בית מרים.

בית מרים הינו מרכז יום שיקומי תעסוקתי של איל"ן בקריית חיים. במרכז 68 משתקמים שמגיעים מדי יום לקשת של אפשרויות שיקום כגון: ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה קלינאות תקשורת, כמו כן יש סדנאות תעסוקה גינון טיפולי לימודי אנגלית ספרדית ותאטרון.

 
ולכן המועדון החליט להירתם גם העונה לעשייה הערכית והחשובה כל כך של יום המעשים הטובים, ולהגיע ולהתנדב במרכז שיקומי בית מרים. העובדים שוחחו, חיבקו ובעיקר דאגו לשמח את המטופלים בפעילות התנדבותית זו.
 
מנהלת בית מרים איל"ן חיפה, דפנה הולנברג, אמרה לאתר הרשמי: " אני רוצה להודות למועדון הכדורגל מכבי חיפה על שהגעתם ושימחתם אותנו עם פרחים בשלל צבעים. תודה על פעילותכם המבורכת, זכינו".
 

מנכ"ל המועדון, מר איציק עובדיה: "המיזם הקהילתי של יום המעשים הטובים, הוא חשוב וערכי מאוד, לנו במכבי חיפה כל שנה חשוב ליטול ולתת את חלקנו. השנה החלטנו לקחת חלק לעזור בבית מרים, שהוא מרכז שיקומי אשר מעניק שלל אפשרויות למטופליו ועוזר להם בהתקדמות.  אני מודה לכל העובדים שהתנדבו והיו שותפים לעשייה מבורכת זו. ולנו כמועדון שחורט על דיגלו את הקירבה לקהילה, חשוב לקחת חלק ביום המעשים הטובים כל השנה".