נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקה הירוקה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקה הירוקה
ראשון , 24/03/2024

נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקה הירוקה

איציק הברמן מסקר ומסכם את משחקי הסופ"ש במחלקת הנוער צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

קשה לבקש מחג פורים לבוא פעמיים בשבוע, כך לפחות לפי השיר המסורתי, אם יטמון בתוכו את השבת האחרונה במחלקת הנוער הירוקה.

 

קבוצת נערים א' מליגת העל, מכבי "עלמני" חיפה עשתה לעצמה מנהג קבוע בחודש האחרון. לא רק שהתוצאה 0:1 השתבצה בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים, את התוצאה הזאת היא משיגה בחוץ (פעמיים) וכאשר היא שבה לביתה ב"קצף" דווקא הקבוצות האורחות יוצאות ממנו עם חיוך רחב ושלוש נקודות מלאות. כך גם השבוע עת ארחה את בני יהודה ונכנעה לה משער שנכבש בפתיחת המחצית השנייה. קבוצתו של גיא בוגאנים ממשיכה לשמור על מקומה החמישי אלא שבעקבות ההפסד נוספו לה שותפות עם אותו מספר נקודות, הפועל באר שבע ואשדוד.

 

ה"כתומים" משכונת התקווה ביקשו גם לצאת עם הנקודות במשחקם מול מכבי "יהויכים" חיפה (נערים ב' מליגת העל) אלא שלחניכיה של ענבל נמני-קנפו היה רצון עז לחגוג את חג הפורים כהלכתו ולכן ניצלו את עדיפותם בטבלה ובשדה כדי לזכות בניצחון ביתי 1:2. נועם מינץ וליאון קארו הבקיעו לזכות ה"ירוקים" שהתבססו במקום הרביעי, ואחרי ששמעו ששתיים משלוש הקבוצות שמעליהם איבדו נקודות יקרות, חזרה לפעם בהם התקווה שניתן להגיע גבוה יותר בהמשך העונה. מכבי פתח תקווה בודדה בפסגה (53), מכבי תל אביב (49) והפועל תל אביב (48) מקדימות את החיפאים (46).

 

"יום שחור" שפקד את שחקני מכבי "מקס" חיפה (נערים ג' בדרג 1) הרס לקבוצתו של יורם בסר את מצב הרוח לקראת החג, ו"קלקל" במשהו את יום הולדתו של המאמן שחל כעבור יום. ודווקא מול היריבה המושבעת מכבי תל אביב שהגיעה ל"קצף" והביסה את המארחים 1:6, התוצאה הגרועה ביותר שהמנוצחים ספגו וגם הרחיקה אותם מאוד מהצמרת הגבוהה. ספק גדול אם כובש שער הכבוד , כמאל הינו, יכול להתנחם בכך שהצליח להשוות את מספר שעריו לזה של חברו, יגל תרשיש (לשניהם עשרה כיבושים).

 

קבוצת נערים א' מהליגה הארצית, מכבי "שמעון" חיפה לא נהנתה מקבלת הפנים וקבלת השבת ביום שישי בצור שלום עת נוצחה בידי המקומיים 2:0. חניכיו של אמיר באר סופרים כבר חמישה מחזורים ללא ניצחון.

 

הפסד זהה גם לקבוצת נערים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד מהאקדמיה של חיפה במעגן מיכאל. במיני-דרבי בליגה הארצית הצפונית נכנעו בחוריו של ירון שיש למ.כ. נווה-יוסף 2:0 והכוונה להתקרב למנצחים שהיו מעט מעליהם בטבלה נגוזה. עדיין ממוקמים במקום החמישי.

 

הקבוצה הצעירה של מכבי חיפה בנערים ג', מכבי חיפה גולדשנפלד אותה מאמן רועי גוזלן הדרימה בשעת בוקר מוקדמת למגרש באבו-גוש שם פגשה בהפועל ירושלים, המדורגת מתחתיה, ועובדה זו לא סייעה לה להניף דגל לבן ולשוב צפונה עם הפסד 3:0. ה"יאנוקות" סופרים כבר שישה משחקים ללא ניצחון.

 

תוצאות נוספות:

ילדים ב': מכבי "שמואל" חיפה- עירוני מודיעין 1:2

ילדים ב': מכבי חיפה גולדשנפלד- הפועל עירוני כרמיאל 2:2

ילדים ג': מכבי "עודד" חיפה- הפועל פתח תקווה 3:3