מכבי "שמואל" חיפה עם ניצחון 4:0 מרשים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכבי "שמואל" חיפה עם ניצחון 4:0 מרשים
שבת , 27/02/2016

מכבי "שמואל" חיפה עם ניצחון 4:0 מרשים

הירוקים הצעירים פגשו את בית"ר ירושלים במתחם בית וגן. עמית זנטי בצמד (33' ו-60'), עוואד (38'), ושון וייסמן (72), העניקו ניצחון נאה. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש).

לאחר שני הפסדים רצופים הגיעו חניכיו של איתי מרדכי למפגש קשה נגד בית"ר ירושלים במתחם בית וגן במסגרת המחזור ה-19 של ליגת טוטו לנוער במטרה לשוב למסלול הנצחונות. המאמן, איתי מרדכי, לא היה מרוצה בלשון המעטה מצמד ההפסדים והיה ברור שחניכיו חייבים להשיג ניצחון על מנת לעצור את הסחף. מרדכי, פתח עם חוליית התקפה קטלנית שכללה את עמית זנטי, מוחמד עוואד, וואליד דרוויש ושון וייסמן וזה בהחלט יצא משתלם. שלושה מתוך הארבעה שצוינו היו אחראים על הכיבושים והעניקו ניצחון מרשים בתוצאה 4:0. השער הראשון נכבש מראשו של עמית זנטי בדקה ה-33', כדור רוחב של מוחמד עוואד הגיע לראשו של החלוץ שנגח פנימה. חמש דקות לאחר מכן, המבשל של השער הראשון התכבד בשני, עוואד דחק מקרוב לרשת לאחר שהכדור הגיע אליו מהבלם, עופרי ארד. בדקה ה-60', זנטי השלים צמד אישי, לאחר בישול של פיטר אליאס. בדקה ה-72', שון וייסמן קיבל כדור עומק נפלא מסער דבח והחלוץ הירוק לא התבלבל ומול השוער גלגל לרשת ובכך קבע את תוצאת המשחק. כאמור, חיפה שבה לנצח ועוד עושה זאת בתצוגה נאה ושומרת על הפסגה בטבלת ליגת טוטו לנוער. 

עמית זנטי, צמד שערים לחלוץ. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש).

מוחמד עוואד, שער ובישול לחלוץ. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש).

שון וייסמן, כבש אף הוא. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש).

הרכב מכבי "שמואל" חיפה: רועי פוקס, פיטר אליאס, עופרי ארד, יונתן לוי, יהב גורפינקל, סער דבח, מיכאל בן ברוך, עמית זנטי, וואליד דרוויש, שון וייסמן ומוחמד עוואד.