"בחודש האחרון הכדורגל שלנו הרבה יותר טוב"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"בחודש האחרון הכדורגל שלנו הרבה יותר טוב"
חמישי , 07/12/2017

"בחודש האחרון הכדורגל שלנו הרבה יותר טוב"

גיא לוזון, מאמן הקבוצה, במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל אשקלון. סלליך: "נביא את התוצאות ונהיה בצמרת". צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).

מאמן הקבוצה, גיא לוזון, והקשר, סינטיהו סלליך, התראיינו במסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה מול הפועל אשקלון ביום שבת. 

ראשית, התייחס לוזון למשחק מול הפועל אשקלון: "בספורט התוצאות הן הדבר הכי חשוב. יש אכזבה ותסכול מכך שלא הבאנו את הנקודות בדרבי, ללא ספק היינו שווים את הנקודות. בחודש האחרון הכדורגל שלנו הרבה יותר טוב. כרגע מבחינת תוצאות אנחנו עדיין לא כובשים וממשים את השליטה שלנו במגרש. מה שעובר לי בראש הוא לחזק את הביטחון של השחקנים ולהבין שבסוף יגיעו התוצאות. נצטרך לבוא מול אשקלון ולשחק כדורגל טוב, להיות דומיננטיים, להגיע למספר רב של מצבים ולכבוש שערים. יש לנו סגל מצוין שיכול לנצח מספר משחקים ברציפות. אני מאמין שברגע שנשחק כדורגל טוב, התוצאות יגיעו".

על העבודה עם המנהל הטכני החדש, מו אלאך, אמר המאמן: "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא במטרה אחת, להיות דומיננטיים ולהביא את התוצאות הרצויות".

לסיום, סיכם לוזון את הסיבוב הראשון: "אנחנו מאוכזבים ומתוסכלים מהתוצאות. נצטרך במשחק הקרוב ובשאר המשחקים, לשחק טוב, להיות דומיננטיים, ליצור מצבים, לכבוש ולנצח".



"בסוף התוצאות יגיעו", גיא לוזון. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).

סינטיהו סלליך, קשר הקבוצה, סיפר על ההרגשה לחזור למועדון בו גדל: "החזרה למכבי חיפה לא הייתה בתכנון. ברגע שהגעתי לאימונים והקבוצה רצתה אותי, לא היה ספק שאני חוזר לבית שבו גדלתי. לחזור למועדון גדול כמו מכבי חיפה עם קהל כזה, זה כיף גדול. אני מרגיש בבית".

בהמשך, הוסיף סלליך: "כרגע התוצאות לא טובות. אני חושב שבחודש האחרון אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק, אנחנו דומיננטיים ומגיעים להרבה מצבים, אם היינו מנצלים את המצבים שהגענו אליהם התוצאות היו לטובתנו. השחקנים נותנים הכל על המגרש. אני מקווה שנמשיך את התנופה שיש לנו בשבועות האחרונים. חסר לנו את השער שיפרוץ את הסכר, ואני מאמין שנעשה את זה במשחק הקרוב. חושבים רק על ניצחון בכל משחק. אנחנו מעריכים את הקהל שמגיע ותומך בכל משחק, הוא הכוח שלנו על המגרש, כשהוא איתנו אנחנו יותר חזקים. מקווה שנשמח אותו כבר במשחק הקרוב".

לאחר מכן, אמר הקשר: "אנחנו יכולים וצריכים להיות בצמרת. נעשה הכל כדי להתקדם בטבלה ולהציג את הכדורגל שמצפים מאיתנו. אנחנו עובדים קשה ומשתפרים ממשחק למשחק. נביא את התוצאות ונהיה בצמרת. אין לנו בעיה של פרגון בין השחקנים. בסופו של דבר אם נהיה דומיננטיים בכל משחק, נביא את התוצאות. בתחילת העונה היו ביקורות על הכדורגל שלנו, בחודש האחרון זה השתנה. אנחנו מתקדמים ועובדים קשה כדי להיות קבוצה שכיף לראות אותה".

לסיום, התייחס סלליך לקהל: "אני מבין את התסכול של הקהל, אבל הוא צריך להבין שאנחנו נותנים הכל על המגרש והוא הכוח שלנו. הקהל של מכבי חיפה מגיע לכל מגרש בארץ בכמויות גדולות, אנחנו משתדלים לעשות הכל כדי לשמח אותו. הוא רואה שאנחנו מחויבים ונותנים הכל על המגרש, ובגלל זה הוא מגיע לכל משחק ותומך, אנחנו צריכים אותו איתנו".



"נעשה הכל כדי לשמח את הקהל", סינטיהו סלליך. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).