"אני שמח שניצחנו"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"אני שמח שניצחנו"
מאת: האתר הרשמי , |  שלישי , 14/01/2020

"אני שמח שניצחנו"

מרקו בלבול אחרי הניצחון על אום אל פחם וההעפלה לרבע גמר גביע המדינה: "ידענו שלא יהיה קל". לביא: "ניצחון לא קל במגרש קשה מאוד".

בוידאו: מרקו בלבול ונטע לביא אחרי הניצחון על א.א. פחם בשמינית גמר הגביע
 
מכבי מעפילה לרבע גמר גביע המדינה לאחר ניצחון 0:1 על הפועל אום אל פחם באצטדיון בעפולה ומאמן הקבוצה, מרקו בלבול, התייחס למשחק שעבר על קבוצתו: "קודם כל, אני שמח שניצחנו. אום אל פחם עשו לנו חיים קשים, חצי ראשון הגענו להזדמנות וחצי או שתיים של ניקי ולא הבקענו. חצי שני פתחנו בסדר את המחצית השנייה, אבל אחרי זה הם היו הרבה יותר טובים - הם יכלו לעשות את השוויון. אני שמח שלא נגררנו ל-120 דקות ועברנו סיבוב. אנחנו בתקופה של עומס, נצטרך להתאושש פיזית ומנטאלית ולהתכונן ליום שבת".

המאמן המשיך לדבר על ההתמודדות מול היריבה מהליגה הלאומית ואמר: "ידענו שלא יהיה קל, ידענו שזו קבוצה שהעיפה את מ. תל אביב ויש לה המון מוטיבציה להמשיך ולהוציא כותרות. אני שמח שלא אפשרנו להם את זה. כמו שאמרתי, בחצי השני לא ניראנו טוב, לא היינו מדויקים וכל התקפת מעבר שלהם הייתה חצי גול או כל ההרמות שלהם לתוך הרחבה. לשמחתי, ידענו להתמודד עם זה ועברנו את הסיבוב".

קפטן הקבוצה, נטע לביא, הוסיף: "זה לא היה קל, נקלענו לסיטואציה בעייתית בחצי השני אבל אנחנו שמחים שניצחנו ועם הפנים קדימה. אנחנו שמחים שעברנו את המשחק. ניצחנו וזה ניצחון לא קל, מגרש מאוד קשה, לבוא לפה ולשחק פה זה היה לא קל בכלל אבל אנחנו שמחים שניצחנו. לא חשבנו שהמשחק הולך לאיבוד, רק חשבנו שהולך פחות טוב. ידענו שאנחנו צריכים לעבור את המשחק וכמו שאמרתי, אנחנו שמחים שעברנו אותו. נבדוק מה הלך פחות טוב, מה הלך יותר טוב ונסתכל קדימה".